Καφές: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή
Η συχνότητα της κατανάλωσης καφέ στην Ελλάδα, το πόσο συχνά αγοράζουμε καφέ στο σπίτι, η ποσότητα της κατανάλωσης και σειρά άλλων παραγόντων που καθορίζουν το τοπίο της ελληνικής αγοράς καφέ αποτυπώνονται στη σχετική πανελλαδική έρευνα της Kάπα Research, για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ. Όπως προκύπτει από τα βασικά ευρήματα του α΄ μέρους της έρευνας, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Καφές: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί