Σούπερ μάρκετ: Στο κυνήγι των προσφορών οι καταναλωτές – Πόσα εξοικονομούν με τις «έξυπνες αγορές»
Αντίδοτο στην ακρίβεια μέσω των «έξυπνων αγορών» αναζητούν οι Έλληνες καταναλωτές, όπως προκύπτει από την ετήσια πανελλήνια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Μάλιστα μέσα από τις προσφορές και τις εκπτώσεις, το μέσο ελληνικό νοικοκυριό πέτυχε μέση εξοικονόμηση 390 ευρώ, δηλαδή 12,9% της συνολικής αξίας αγορών, στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ το 2022. … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σούπερ μάρκετ: Στο κυνήγι των προσφορών οι καταναλωτές – Πόσα εξοικονομούν με τις «έξυπνες αγορές».
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί